دانلود پایان نامه های رشته حقوق
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیر گذارند؟

دسته بندی : مقالات ترجمه شده 1

تعداد صفحات : 25 صفحه

فایل دانلود حاوی مقاله ترجمه فارسی و مقاله اصلی انگلیسی می باشد.

عنوان انگلیسی: Information asymmetry, leverage and firm value: Do crisis and growth matter

عنوان فارسی: مقاله عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیر گذارند؟

چکیده:

مقاله انگلیسی حسابداری و مالی سال 2016 با عنوان مقاله عدم تقارن اطلاعاتی, اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیر گذارند؟

ما با استفاده از نظریه های سلسله مراتبی و هزینه نمایندگی به ارزیابی این نکته خواهیم پرداخت که عدم تقارن اطلاعاتی تا چه میزان بعنوان عامل تعیین کننده ی ارزش شرکت مطرح است و رابطه مذکور تا چه میزان مشروط به سطح اهرم مالی شرکت می‌باشد. ما همچنین اثر عدم تقارن اطلاعاتی را بر ارزش شرکت طی دوره پیش از بحران 2007/2009 و پس از این دوره و برای شرکت‌هایی با فرصت‌های رشد پایین و بالا مورد ارزیابی قرار دادیم. یافته‌های تجربی ما که با استفاده از نمونه بزرگی از شرکت‌های بریتانیایی بدست آمده, بیانگر آنست که عدم تقارن اطلاعاتی اثرات منفی بر ارزش شرکت می‌گذارد و اینکه این اثر با اهرم شرکت کاهش می‌یابد. ما همچنین دریافتیم که اهرم دارای اثر منفی بر ارزش شرکت دارد واینکه اثر نهایی اهرم در مورد شرکت‌هایی که عدم تقارن اطلاعاتی دراند, پایین‌تر است. علاوه بر این, ما دریافتیم که رابطه میان عدم تقارن اطلاعاتی و ارزش شرکت در دوره پس از بحران مشهودتر از دوره قبل از بحران است. در انتها ما نشان داده‌ایم که اثر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارزش شرکت, در مورد شرکت‌هایی که فرصت‌های رشد بالا (پایین) دارند، بیشتر (کمتر) است.

عدم تقارن اطلاعاتی، اهرم مالی و ارزش شرکت: آیا بحران و رشد تاثیر گذارند؟
خرید و دانلود | 33,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط